Deklaracja dostępności

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szastarce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.spzozszastarka.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo (powód: Niektóre treści tekstowe nie sa dostępne cyfrowo poprzez nie spełnienie kryteriów: 1.4.12, 1.4.4)
  • Cel Linku w Kontekście (powód: Niektóre linki występujące na stronie nie posiadają prawidłowych opisów kontekstowych.)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny IDcom Group Sp. z o.o..

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Konrad Sztukowski

Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Wejścia do budynku są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie korytarzy

Korytarze są dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie schodów

Schody są dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie wind

Windy są dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostępność pochylni

W budynku istnieje możliwość skorzystania z pochylni.

Dostępność platform

W budynku nie ma platform.

Dostosowanie parkingów

Parking jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystentem lub psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

W budynku nie ma możliwości skorzystania z informacji głosowych.

Dostępność pętli indukcyjnych

W budynku nie ma dostępu do pętli indukcyjnej.

Dostępność tłumacza języka migowego

W budynku nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 marca 2024 17:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator [35465]
Ilość wyświetleń: 55
20 marca 2024 17:10 (Administrator [35465]) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
20 marca 2024 17:08 (Administrator [35465]) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
20 marca 2024 17:07 (Administrator [35465]) - Aktualizacja deklaracji dostepności.